Codzienna dawka wiedzy o rekrutacji

blog erecruiter
Strona główna Blog Employer branding
candidate experience

Po co przeprowadzać badanie kandydatów aplikujących do Twojej firmy, czyli badać tzw. candidate experience?

Badanie doświadczeń kandydatów, tzw. candidate experience, to nic innego jak spytanie kandydatów o wrażenia z procesu rekrutacyjnego do Twojej firmy. Dlaczego warto? Dowiesz się jakim (potencjalnym) pracodawcą jesteś Kandydaci to klienci, którzy zdecydowali się na kontakt z Twoją marką (pracodawcy)….

Czytaj więcej
employer branding

Gwiazdy wśród pracodawców – 6 pomysłów na film employer brandingowy

3 marca 2016

Każdy czasem potrzebuje inspiracji, szczególnie wtedy, kiedy efektem pracy powinna być kreatywny employer branding. Naturalnie, aby można było mówić o kampanii employer brandingowej powinna ona być kompleksowa, tj. składać się z wielu elementów, jak np. film employer brandingowy, bilboardy, bannery,…

Czytaj więcej
program rekomendacji pracowników

Kazar Footwear zainicjował nowy program rekomendacji pracowników

W kwietniu tego roku opisywaliśmy na blogu projekt employer brandingowy firmy Kazar. W trosce o jak najlepsze informowanie kandydatów do pracy oraz pracowników firmy, pracodawca przygotował wyjątkową broszurę informacyjną. Więcej o tym projekcie można przeczytać w artykule „Kazar w butach…

Czytaj więcej
kampania rekrutacyjna

Czy superbohater szuka pracy? – czyli kampania rekrutacyjna z efektem wow!

„Pracuj dla najlepszych, z najlepszymi, na wyjątkowych warunkach_” tymi słowami firma Connectis zachęcała kandydatów odwiedzających stronę superptaca.it do aplikowania na propozycje pracy. Ten wyjątkowy i z pewnością wyróżniający się na rynku serwis jest elementem kampanii SUPER PRACA stworzonej przez CONNECTIS…

Czytaj więcej
aplikowanie spontaniczne

Aplikowanie spontaniczne, czyli employerbrandingowy test dla pracodawcy, cz. 2.

23 czerwca 2015

Czytając o aplikacjach spontanicznych można odnieść wrażenie, że proces ten jest tylko dla dużych organizacji. Nic bardziej błędnego. Na tym „zjawisku” skorzystać mogą (a właściwie powinny!) również małe i średnie przedsiębiorstwa. Gdy nie ma czasu na uruchomienie procesu, gdy szybko…

Czytaj więcej
Aplikowanie spontaniczne

Aplikowanie spontaniczne, czyli employerbrandingowy test dla pracodawcy, cz. 1.

8 czerwca 2015

Są takie chwile w obszarze rekrutacji, gdy firma aktualnie nie szuka nowych pracowników i na swojej stronie kariery nie zamieszcza żadnych nowych ofert pracy. Są też i takie sytuacje, gdy tych ofert jest stosunkowo dużo

Czytaj więcej