Strona główna Blog ATS Nowe oblicze wsparcia technicznego

Nowe oblicze wsparcia technicznego

nowe oblicze wsparcia technicznego

Kilka dni temu uruchomiliśmy infolinię supportową dla naszych klientów. Michał z zespołu Wsparcia Technicznego, który zgłosił się na pierwszy dyżur, cały ranek chodził z telefonem w ręku, denerwując się, że nikt nie dzwoni:

  • Może telefon się zepsuł?
  • Może podaliśmy klientom zły numer?
  • Może powinniśmy coś na chwilę zepsuć?

Nie mogąc już tego dłużej słuchać, napuściliśmy nasz Dział HR aby udając klienta zgłosił jakiś problem. Żart rozładował emocje i „przetarł szlak”, bo zaraz po telefonie od naszej „rekruterki” zaczęli też dzwonić klienci. Nigdy jeszcze nie widziałam, aby koledzy z Wsparcia Technicznego tak się cieszyli, że coś nie działa!

Pierwszych pięciu klientów, którzy zadzwonili na naszą infolinię dostało od nas ciasteczka z dedykacją:-)

Edyta Kopczyńska
Product Manager / Team Leader
eRecruitment Solutions