Strona główna Centrum Prasowe Do Sephora zaplikujesz on-line

Do Sephora zaplikujesz on-line

Chętni do pracy w sieci perfumerii Sephora mogą teraz wysłać swoje zgłoszenie poprzez formularz aplikacyjny. Łatwiejszy kontakt z kandydatami, budowę bazy CV i skrócenie procesu rekrutacji zapewnia firmie aplikacja eRecruiter.

Internetowe aplikacje wspomagające rekrutacje, nazywane też ATS-ami (od ang. Applicant Tracking System), coraz częściej wdrażane są w firmach o różnej wielkości, z różnych branż. Powodów jest kilka. Podobne rozwiązania ułatwiają czasochłonny proces selekcji kandydatów, odciążając przepełnione skrzynki rekruterów, a także pozwalają na równoczesną pracę nawet kilkunastoosobowego zespołu za pośrednictwem platformy, dostępnej w każdym miejscu, gdzie można skorzystać z sieci.

Sephora, która w całej Polsce zatrudnia ponad 1000 pracowników w 88 perfumeriach, zdecydowała się na wdrożenie systemu do rekrutacji on-line, przede wszystkim po to, by usprawnić przepływ komunikacji z kandydatami. Jak podkreśla Agnieszka Samborska-Szczepanik, HR Manager Sephora, taki sposób rekrutacji jest też bliski wizji firmy, która jest otwarta na nowości i wykorzystuje nowoczesne technologie w biznesie. Rekrutacja on-line odpowiada też na potrzeby osób ubiegających się o pracę: – Nasi przyszli pracownicy, to osoby wolne, odważne, pełne emocji i dążące do doskonałości, a tacy kandydaci aplikują głównie przez Internet. – dodaje.

HR manager Sephora podkreśla również, że wdrożenie aplikacji pozwoliło uporządkować proces spływania aplikacji – Dotychczasową, najbardziej zauważalną przez nas korzyścią jest stworzenie jednego miejsca, w którym zbierane są informacje o kandydatach od wielu osób prowadzących rekrutację, z różnych źródeł. Zauważyliśmy również znaczną oszczędność czasu przeznaczonego na selekcję aplikacji. – mówi Agnieszka Samborska-Szczepanik.

Systemy wspierające zarządzanie rekrutacją ułatwiają też budowanie relacji z kandydatem, który, szczególnie w przypadku takiej firmy jak Sephora, często jest też jej klientem. – Nasz przyszły pracownik, to osoba, która w dużym stopniu dorasta wraz z konceptem – dziś jest naszą klientką, jutro może być naszym pracownikiem, dlatego sprawna komunikacja z kandydatami ma znaczenie w budowaniu wizerunku naszej marki – podkreśla Agnieszka Samborska-Szczepanik.

Profil poświęcony karierze w Sephora:
https://www.facebook.com/SephoraTheUniqueJobExperience
www.efektsephora.pl

Aplikuj do Sephora (przykład formularza aplikacyjnego w systemie eRecruiter):
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bb8371ff8c8e424eb133a1866d13614d

Załączniki:

2012-05-07_Do_Sephora_zaplikujesz_online (doc)