Strona główna Centrum Prasowe eRecruiter w nowej odsłonie wizualnej

eRecruiter w nowej odsłonie wizualnej

eRecruiter, internetowa platforma do zarządzania rekrutacjami, rozpoczęła proces zmiany identyfikacji wizualnej. Wyrazista czerwień została zastąpiona świeżymi odcieniami niebieskiego i granatowego, natomiast logo przybrało kształt dwóch kropek – symbolizujących osoby zaangażowane w proces rekrutacyjny. Nowa szata graficzna ma podkreślać wizerunek eRecruiter jako przyjaznego systemu wspierającego codzienne rekrutacje.

Naszą misją i pasją jest wspieranie rekruterów w codziennej pracy poprzez dostarczanie im intuicyjnych w obsłudze oraz efektywnych narzędzi. eRecruiter spełnia te wymagania, jednak dotychczasowa identyfikacja wizualna nie wspierała tego przekazu. Zdecydowaliśmy się na zmianę szaty graficznej, ponieważ powinna ona iść w parze z naszą filozofią oraz planami rozwoju. Skupiamy się na ułatwianiu codziennej pracy osobom zaangażowanym w proces rekrutacji w firmach i to, co robimy, chcemy robić jeszcze lepiej – mówi Magdalena Michałowska, Product Evangelist w eRecruiter.

Zmianie uległa kolorystyka eRecruiter – z agresywnej czerwieni na lekkie odcienie niebieskiego i granatowego. Zmieniło się także logo – jest nowoczesne i proste w formie dwóch kropek. Symbolizuje dwoje ludzi, którzy spotykają się na swojej drodze zawodowej.

Może to być rekruter, który spośród wielu CV wyławia właściwego kandydata. Albo starająca się o pracę osoba, która bierze udział w rozmowie kwalifikacyjnej, czy przedstawiciel biznesu, który potrzebuje nowego pracownika. Tak naprawdę każdy, kto jest zaangażowany w proces rekrutacji. Poprzez zmianę chcieliśmy podkreślić, że system eRecruiter to ludzie – zarówno ci, którzy tworzą i prowadzą rekrutacje, jak i osoby, które ich w tym wspierają – podkreśla Magdalena Michałowska.

Trzecim elementem CI jest charakterystyczna ramka pojawiająca się na materiałach informacyjno-promocyjnych firmy. Jest to element imitujący teczkę na dokumenty, która łączy wszystko w całość i symbolizuje poczucie bezpieczeństwa. Podobnie jak eRecruiter, dzięki któremu osoby zajmujące się rekrutacją w firmach mają wszystko zebrane w jednym miejscu z gwarancją ochrony danych osobowych kandydatów.

Nowe kolory i logotyp będą wykorzystywane we wszystkich działaniach promocyjnych firmy. Zmianie będzie towarzyszyła komunikacja do klientów i partnerów eRecruiter. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej odpowiada Studio Redkroft.

Załączniki:

eRecruiter w nowej odsłonie wizualnej_IP (doc)