Strona główna Klienci Sprawna rekrutacja w Poczcie Polskiej

Sprawna rekrutacja w Poczcie Polskiej

Poczta Polska

Efektywne zarządzanie procesami rekrutacyjnymi u największego pracodawcy w Polsce, bo takim właśnie jest Poczta Polska, jest niewątpliwie olbrzymim wyzwaniem. W 2014 roku Poczta Polska przeprowadziła prawie 16 tysięcy procesów rekrutacyjnych, z czego 4,5 tysiąca to rekrutacje wewnętrzne. Rekrutacje w Poczcie są organizowane i prowadzone aż w 16 lokalizacjach regionalnych i siedemnastej – centralnej, która odpowiada za rekrutacje top-menedżerów i koordynację dużych projektów rekrutacyjnych. Rekrutacje są prowadzone na różnorodne stanowiska – od listonosza po dyrektora zarządzającego.

Jak przy takim natłoku zadań skutecznie zarządzać tymi procesami i odpowiednio planować pracę rekruterów?

Jak usprawnić tysiące rekrutacji?

Wyzwania rekrutacyjne

  • Duża liczba projektów rekrutacyjnych prowadzonych jednocześnie na terenie całego kraju.
  • Stosunkowo mała liczba dobrych aplikacji na stanowiska specjalistyczne.
  • Aplikacje dostarczane bezpośrednio do działów rekrutacji w wersji papierowej.

Rozwiązanie

Wdrożenie systemu eRecruiter, aby:

  • Uprościć zarządzanie wszystkimi procesami rekrutacyjnymi na terenie całego kraju.
  • Usprawnić komunikację z kandydatami.
  • Ułatwić współpracę z klientami wewnętrznymi w ramach rekrutacji.
  • Badać efektywność działań.

eRecruiter wspomaga cały proces rekrutacji od momentu zgłoszenia potrzeby od klienta wewnętrznego, aż do wybrania odpowiedniego kandydata. W razie potrzeby zawsze możemy skorzystać z fachowej pomocy konsultanta eRecruiter. – Katarzyna Lipska – Malinkiewicz, Specjalista z Działu Rekrutacji i Badań Kompetencyjnych, Poczta Polska SA

 

Więcej o rekrutacji w Poczcie Polskiej przeczytasz w case study: