O tym jak mierzyć się z wyzwaniami w projektowaniu procesów rekrutacyjnych i jak Design Thinking może w tym pomóc - w 4 krótkich, ale pełnych merytoryki lekcjach, opowie nasz ekspert Agnieszka Waliszewska.
O tym jak odzwierciedlić biznesowe DNA przy użyciu słów i jakie są najlepsze praktyki o których warto pamiętać, pisząc do kandydata - w 5 krótkich lekcjach, opowie nasz ekspert Filip Nocny.
Dlaczego kandydatów należy traktować na równi z klientami? Zapytaliśmy o to Pawła Bechcińskiego z IKEA i Magdalenę Morgaś z Media Markt. W rozmowie podpowiadają jak zrobić pierwsze dobre wrażenie.
O rekrutacyjnych wyzwaniach rozmawiamy z Anną Cieślik z firmy Fiege i Magdaleną Gromaszek z Sephora. Zdradzają swoje sposoby na współpracę z biznesem w rekrutacji.
Ekspertki z mBank i Great Digital opowiadają dlaczego badanie opinii kandydatów jest ważne i jak je przeprowadzić. Co firma może zyskać dzięki regularnemu badaniu candidate experience?
Rekruterki z Green Caffe Nero podzieliły się z nami swoimi sposobami na udaną komunikację z przedstawicielami pokolenia Z. Czy ważny jest dla nich feedback od rekrutera? Dowiedz się więcej.
Jak znaleźć na co dzień czas na korespondencję z setkami kandydatów? Dlaczego warto? Tego i wiele więcej dowiesz się z podcastu z Martą Sokołowską z Renault Retail Group Warszawa.
W celu analizy ruchu na stronie, dopasowywania reklam do Twoich preferencji oraz realizacji usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies przez firmę eRecruitment Solutions i jej partnerów. Zgodę możesz cofnąć w dowolnym momencie, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Cookies.