Codzienna dawka wiedzy o rekrutacji

blog erecruiter
Strona główna Blog Employer branding
candidate experience

Po co przeprowadzać badanie kandydatów aplikujących do Twojej firmy, czyli badać tzw. candidate experience?

Badanie doświadczeń kandydatów, tzw. candidate experience, to nic innego jak spytanie kandydatów o wrażenia z procesu rekrutacyjnego do Twojej firmy. Dlaczego warto? Dowiesz się jakim (potencjalnym) pracodawcą jesteś Kandydaci to klienci, którzy zdecydowali się na kontakt z Twoją marką (pracodawcy)….

Czytaj więcej
strona kariery

Strona Kariery – skuteczne narzędzie Employer Brandingowe

Zakładka Kariera na firmowej stronie www to jeden z elementów, który najbardziej interesuje kandydatów. Z raportu Strona Kariera z perspektywy kandydata wynika, że aż 85% kandydatów śledzi oferty pracy właśnie na firmowej stronie internetowej. Z kolei 40% kandydatów przyznaje, że…

Czytaj więcej
marka pracodawcy jak budować wizerunek pracodawcy

Marka pracodawcy – 4 rzeczy, o których warto pamiętać budując wizerunek pracodawcy na targach pracy

27 stycznia 2022

Zarówno budowanie wizerunku pracodawcy od przysłowiowego zera, jak i utrzymanie już osiągniętej pozycji wymaga dużego wysiłku i uważności niemal na każdym kroku. Jednym z ważnych elementów w pracy nad wizerunkiem jest udział pracodawcy w wydarzeniach zewnętrznych, takich jak targi pracy….

Czytaj więcej

Persony w rekrutacji i HR – 3 kroki do prawidłowego zastosowania opisów person

25 października 2021

Badania, wywiady, analiza danych, konsultacje i praca zespołu projektowego, to wszystko wiąże się z tworzeniem persony, czyli fikcyjnego przedstawiciela grupy docelowej. Kiedy więc trzymamy już przed sobą zdjęcie i opis takiej osoby, to oznacza, że zakończyliśmy pewien etap, ale jednocześnie…

Czytaj więcej

Persona kandydata w rekrutacji – co warto wiedzieć?

11 października 2021

Mimo że pojęcie persony krąży w środowisku HR, to wciąż niewiele organizacji dysponuje takim narzędziem i wykorzystuje je w procesach rekrutacji. Tymczasem to właśnie sprecyzowanie grupy docelowej i „wejście w buty” potencjalnych kandydatów jeszcze przed rozpoczęciem kampanii rekrutacyjnej może zadecydować…

Czytaj więcej
social media

Rekrutacja w mediach społecznościowych – zostań gwiazdą rekrutacji!

30 czerwca 2021

Rekrutacja w mediach społecznościowych może być doskonałym uzupełnieniem działań rekrutacyjnych. Dlaczego? Social media dają możliwość szybkiej komunikacji i budują zaangażowanie. Tworzą przestrzeń do komunikacji nie tylko pracowników, ale angażują także społeczność zewnętrzną. Mogą budować przewagę konkurencyjną oraz być siłą napędową…

Czytaj więcej