Badanie doświadczeń kandydatów, tzw. candidate experience, to nic innego jak spytanie kandydatów o wrażenia z procesu rekrutacyjnego do Twojej firmy. Dlaczego warto? Dowiesz się jakim (potencjalnym) pracodawcą jesteś Kandydaci to klienci, którzy zdecydowali się na kontakt z Twoją marką (pracodawcy)….
Zakładka Kariera na firmowej stronie www to jeden z elementów, który najbardziej interesuje kandydatów. Z raportu Strona Kariera z perspektywy kandydata wynika, że aż 85% kandydatów śledzi oferty pracy właśnie na firmowej stronie internetowej. Z kolei 40% kandydatów przyznaje, że…
Zarówno budowanie wizerunku pracodawcy od przysłowiowego zera, jak i utrzymanie już osiągniętej pozycji wymaga dużego wysiłku i uważności niemal na każdym kroku. Jednym z ważnych elementów w pracy nad wizerunkiem jest udział pracodawcy w wydarzeniach zewnętrznych, takich jak targi pracy….
Badania, wywiady, analiza danych, konsultacje i praca zespołu projektowego, to wszystko wiąże się z tworzeniem persony, czyli fikcyjnego przedstawiciela grupy docelowej. Kiedy więc trzymamy już przed sobą zdjęcie i opis takiej osoby, to oznacza, że zakończyliśmy pewien etap, ale jednocześnie…
Mimo że pojęcie persony krąży w środowisku HR, to wciąż niewiele organizacji dysponuje takim narzędziem i wykorzystuje je w procesach rekrutacji. Tymczasem to właśnie sprecyzowanie grupy docelowej i „wejście w buty” potencjalnych kandydatów jeszcze przed rozpoczęciem kampanii rekrutacyjnej może zadecydować…
Rekrutacja w mediach społecznościowych może być doskonałym uzupełnieniem działań rekrutacyjnych. Dlaczego? Social media dają możliwość szybkiej komunikacji i budują zaangażowanie. Tworzą przestrzeń do komunikacji nie tylko pracowników, ale angażują także społeczność zewnętrzną. Mogą budować przewagę konkurencyjną oraz być siłą napędową…