Codzienna dawka wiedzy o rekrutacji

blog erecruiter
Strona główna Blog Employer branding

Podcast: Kiedy kandydat jest klientem – jak o doświadczenia rekrutacyjne dbają IKEA i Media Markt?

To już szósty podcast naszej serii „O rekrutacjach przy kawie”! W tym odcinku razem z Magdaleną Morgaś z Media Markt i Pawłem Bechcińskim z firmy IKEA rozmawiamy o tym, jak to jest prowadzić rekrutację kandydata, który jednocześnie jest klientem. Zapraszamy do słuchania.

Czytaj więcej
the best of erecruiter 2019

The best of 2019, czyli najważniejsze wydarzenia minionego roku w eRecruiter

Aż nie chce się uwierzyć, że od mojego ostatniego podsumowania minął już rok! To dobra okazja, by przekazać Wam 11 zdarzeń z życia eRecruiter w 2019 roku, z których jesteśmy najbardziej dumni. A zatem powspominajmy! Candidate experience na pierwszym miejscu…

Czytaj więcej

Podcast: Wyzwania rekrutacyjne w obszarze candidate experience – jak to robią w Sephora i Fiege?

To już piąty podcast naszej serii „O rekrutacjach przy kawie”! W tym odcinku razem z Anną Cieślik z firmy Fiege i Magdaleną Gromaszek z Sephora rozmawiamy o największych wyzwaniach rekrutacyjnych w obszarze candidate experience. Zapraszamy do słuchania.

Czytaj więcej
candidate experience

Po co przeprowadzać badanie kandydatów aplikujących do Twojej firmy, czyli badać tzw. candidate experience?

Badanie doświadczeń kandydatów, tzw. candidate experience, to nic innego jak spytanie kandydatów o wrażenia z procesu rekrutacyjnego do Twojej firmy. Dlaczego warto? Dowiesz się jakim (potencjalnym) pracodawcą jesteś Kandydaci to klienci, którzy zdecydowali się na kontakt z Twoją marką (pracodawcy)….

Czytaj więcej
zakładka kariera

Zakładka kariera – co zrobić, by była Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem?

4 kwietnia 2018

Co drugi kandydat informacji o potencjalnym pracodawcy szuka właśnie na firmowych zakładkach KARIERA. To wyniki ostatniego badania „Candidate Experience 2017” przeprowadzonego przez eRecruiter. Mimo to wciąż wiele pracowych zakładek nie pomaga, a wręcz utrudnia znalezienie pracy. Co zrobić, by wznieść…

Czytaj więcej
komunikacja z kandydatami przez social media

Snapchat i Instagram Stories – w jaki sposób wykorzystać je do budowy silnej marki pracodawcy?

15 lutego 2018

Krótkie filmy wideo i zdjęcia ozdabiane emotikonami, samodzielnymi rysunkami czy krótkimi komentarzami na dobre zrewolucjonizowały social media, w tym komunikację pracodawców. Świat poznał je w 2011 roku dzięki Snapchatowi. Czy tak specyficzne, przepełnione grafikami i kolorami wideo i zdjęcia mogą…

Czytaj więcej