Czy znasz kogoś, kto nie chciałby pracować szybko i efektywnie? A czy znasz rekrutera, który nie chciałby błyskawicznie i samodzielnie publikować ofert pracy? W natłoku codziennych zadań związanych m.in. z przygotowaniem i prowadzeniem procesów rekrutacyjnych, rozmowami z kandydatami, każda zaoszczędzona minuta jest na wagę złota.
Zadaniem systemu rekrutacyjnego jest właśnie oszczędzanie tych cennych minut. Dla miłośników naszego systemu do zarządzania rekrutacjami eRecruiter mamy bardzo dobrą wiadomość. Teraz w systemie można jeszcze szybciej i łatwiej publikować ogłoszenia, bez konieczności kontaktu z konsultantem lub działem IT!
Nowy moduł publikacji to nowe możliwości
Nowy moduł publikacji umożliwia samodzielne przygotowanie i publikację ofert pracy:
- na Pracuj.pl;
- na Olx.pl;
- w zakładce „Kariera” na stronie korporacyjnej;
- w Intranecie;
- na bezpłatnych portalach współpracujących;
- na portalach: InfoPraca.pl, StepStone.pl, GoWork.pl.
Nowy moduł publikacji oferuje także wysłanie przygotowanego ogłoszenia do wielu wybranych serwisów pracy jednocześnie za pomocą wiadomości e-mail.
Jak samodzielnie opublikować ofertę?
Samodzielna publikacja ofert pracy to wbrew pozorom nic trudnego. Trzy proste i intuicyjne kroki kreatora ofert bez problemu przeprowadzą Cię przez ten proces.
Wystarczy tylko:
- Przygotować treść ogłoszenia, wpisując ją w odpowiednie pola.
- Wybrać rekrutację i lokalizację, do których ma zostać podpięte ogłoszenie.
- Wybrać miejsce publikacji oferty.
Raz przygotowane ogłoszenie możesz wykorzystać na potrzeby przyszłych rekrutacji, kopiować i dowolnie modyfikować, dzięki czemu w przyszłości publikacja ogłoszeń będzie jeszcze szybsza.
Dlaczego warto samodzielnie publikować ogłoszenia?
Jest bardzo wiele korzyści, które można odnieść korzystając z publikacji ogłoszeń przez system do zarządzania rekrutacjami. Dzięki samodzielnej publikacji ofert za pośrednictwem systemu eRecruiter:
- Przyspieszysz czas publikacji swojego ogłoszenia – Twoja oferta pracy pojawi się w Internecie ciągu kliku minut!
- Opublikujesz ogłoszenia z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
- Edytujesz treść ogłoszenia zawsze wtedy, kiedy będzie to konieczne, bez potrzeby oczekiwania na reakcję konsultanta.
A także:
- Zyskasz kontrolę nad odpowiednim wyborem dodatków i kategorii podczas publikacji ogłoszeń.
- Zyskasz dostęp do wszystkich informacji o ogłoszeniach w jednym miejscu w systemie: śledzenie statusu ofert (opublikowana, odpublikowana), dat ich publikacji
- Wykorzystasz raz przygotowane ogłoszenia w przyszłości, dzięki możliwości zapisania ich jako szablony ogłoszeń.
- Wyszukasz ogłoszenia (archiwalne i aktualnie opublikowane) w zależności od osoby, która dokonała publikacji, jej stanowiska, miasta lub dat publikacji, nazwy rekrutacji i wiele innych.
Jak widać samodzielna publikacja ogłoszeń przynosi wiele korzyści. Pomaga nie tylko skrócić czas, ale także zyskać większą kontrolę nad procesami rekrutacji i gromadzić wszystkie informacje o rekrutacjach w jednym miejscu. Dzięki eRecruiter samodzielna publikacja ogłoszeń staje się nie tylko łatwa, ale i przyjemna 🙂
PS Przekonaj się, jak eRecruiter pozwala rekruterom zaoszczędzić czas i efektywnie zarządzać procesami rekrutacji. Zobacz demo systemu.